HTML

Leteszteltük

Új és kevésbé új informatikai, elektronikai és háztartási eszközök bemutatása, tesztelése, véleményezése.
Eleged van abból, hogy nem találsz információt otthon használt vagy megvásárolandó termékekhez? Akkor a legjobb helyen jársz. Itt mindezekre egy helyen adatokhoz juthatsz.

Google hirdetések

Utolsó kommentek

  • D3v14nc3: Szia! Igazándiból nem ilyet vettem, hanem 2db 9800 GX2-t ... Bár azt is megbátam!!! Soha többé ne... (2008.10.28. 08:41) ASUS 8800 Ultra
  • Feriman: Hali! Még mindig akarsz egy ilyen vadállatot venni? Inkább vegyél Ati 4850/70-et, azzal sokkal j... (2008.10.27. 20:09) ASUS 8800 Ultra
  • zuzu: zuzu (2008.08.25. 18:29) ASUS Striker
  • zsebe gyula: Tisztelt Szerkesztő Nekem pont ilyen Sound Blaster X-Fi Platinum kártyám van. Pár napja vettem ho... (2008.08.13. 23:25) Sound Blaster X-Fi Platinum
  • zsebe gyula: Tisztelt Szerkesztő Nekem pont ilyen Sound Blaster X-Fi Platinum kártyám van. Pár napja vettem ho... (2008.08.13. 23:25) Sound Blaster X-Fi Platinum
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Google hirdetések

Google hirdetések

Sennheiser PC161

2007.12.12. 13:51 :: D3v14nc3

Sajnos tönkrement a régi mikrofonos fülhallgatóm.
Kicsit körbenéztem a neten, és ez felkeltette az érdeklődésemet:

Sennheiser PC161

Sztereó fejhallgató, hosszú használatra fejlesztve. Tökéletes surround hangzás, maximális hangvisszaadás. Egyoldalas kábelkivezetés, stabil zajszűrős mikrofon. Kábelen elhelyezett hangerőszabályzó és mikrofon némító. Kombatibilis az összes hangkártyával. Használható még hordozható CD/DVD/MP3 készülékekhez.



Névleges ellenállás: 16 Ohm
Frekvencia átvitel: 15 - 23,000 Hz
Hangnyomás: 114 dB
Mikrofon frekvencia átvitel: 80 Hz - 15,000 Hz
Mikrofon érzékenység : - 38 dB
Mikrofon ellenállás : - 2 kOhm

Nos, be is szereztem egy ilyen alkalmatosságot. Helyes kis dobozban érkezett, amit buzgón nyitottam ki. Örömmel töltött el, hogy elég hosszú a kábelezés és végre nem kell hosszabító kábelekkel bajlódni. Kicsit elszöszöltem a "szivacs" mikrofonra helyezésével, aztán ment minden mint a karikacsapás.
Hát mit mondjak, szépen szól! Meglepően jól, és nagyon tisztán adja ki a mély és magas hangokat egyaránt. A mikrofon szintén remekül üzemel, legalábbis ventrillo-ban meg skype-on senkinek nem volt panasza.
Egyetlen apróság, ami nekem egy picit zavaró, hogy maga a füles rész 1 pöttyet kicsi átmérőjű (vagy az én fülem túl nagy), és emiatt többórás használat után jól esik 1 kicsit szüneteltetni a használatát... Azért egy LAN partyt még simán le lehet nyomni vele!

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény sennheiser hardver adatok tesztek leírások pc161 fejhallgaó

A bejegyzés trackback címe:

https://leteszteltuk.blog.hu/api/trackback/id/tr28261574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása