HTML

Leteszteltük

Új és kevésbé új informatikai, elektronikai és háztartási eszközök bemutatása, tesztelése, véleményezése.
Eleged van abból, hogy nem találsz információt otthon használt vagy megvásárolandó termékekhez? Akkor a legjobb helyen jársz. Itt mindezekre egy helyen adatokhoz juthatsz.

Google hirdetések

Utolsó kommentek

  • D3v14nc3: Szia! Igazándiból nem ilyet vettem, hanem 2db 9800 GX2-t ... Bár azt is megbátam!!! Soha többé ne... (2008.10.28. 08:41) ASUS 8800 Ultra
  • Feriman: Hali! Még mindig akarsz egy ilyen vadállatot venni? Inkább vegyél Ati 4850/70-et, azzal sokkal j... (2008.10.27. 20:09) ASUS 8800 Ultra
  • zuzu: zuzu (2008.08.25. 18:29) ASUS Striker
  • zsebe gyula: Tisztelt Szerkesztő Nekem pont ilyen Sound Blaster X-Fi Platinum kártyám van. Pár napja vettem ho... (2008.08.13. 23:25) Sound Blaster X-Fi Platinum
  • zsebe gyula: Tisztelt Szerkesztő Nekem pont ilyen Sound Blaster X-Fi Platinum kártyám van. Pár napja vettem ho... (2008.08.13. 23:25) Sound Blaster X-Fi Platinum
  • Utolsó 20

Címkék

Címkefelhő

Google hirdetések

Google hirdetések

Sound Blaster X-Fi Platinum

2007.12.17. 10:04 :: D3v14nc3

Mindenekelőtt ki kell jelentsük, ez egy remek hangkártya. Elegáns és ízléses dobozban érkezett, ezzel a tartalommal:

  • Sound Blaster X-Fi™ PCI kártya
  • X-Fi I/O Drive
  • Távirányító
  • 2x mini MIDI -> MIDI adapter kábel
  • 3.50 mm (1/8-inch) és 6.35 mm (1/4-inch) csatlakozó
  • 2x elem (AA) - a távirányítóhoz
  • Csavarok az összeszereléshez
  • AD_Link kábel
  • Tápkábel elosztó
  • Installációs and Applikációs CD a következő tartalommal:
         Windows® XP meghajtó
         Creative Software Suite
         Doom 3 Sound Blaster EAX patch
         Felhasználói útmutató


Talán egyedül az I/O drive szorul némi magyarázatra. Ez a képen középen látható "konzol". Ezen található többek között digitális ki- / bemenet; fülhallgató csatlakozó hangerőszabályzóval; mikrofon bemenet hangerőszabályzóval; ki- / bemenő SPDIF csatlakozó; mini MIDI ki- / bemenet. Szóval jól el van látva minden földi jóval! Majd elfelejtettem a távirányító érzékelőjét! Igazándiból a távirányító nem annyira hasznos, mint eredetileg gondoltam. Ennek mondjuk oka az is, hogy pont egy olyan házon sikerült tesztelni, ami "ajtós", vagyis az első rostélyokat egy kis ajtó takarja el...
Emiatt vagy szép volt a ház, vagy működött a távirányító. Természetesen ez egy "nyitott / hagyományos" ház esetén nem okoz problémát.
Nos, miután egy kicsit elbütykörésztem az I/O Drive behelyezésével és csatlakoztatásával, beizzítottam a szerkezetet.
Miután felinstalláltam minden szükséges meghajtót, applikációt, miegymást elindítottam egy pár zenét, játékot, filmet, és egyszerűen nem akartam hinni a fülemnek! Gyönyörű tiszta hang, és hihetetlen jó térhangzás. A tiszta zenei hang többek között annak köszönhető, hogy az eszköz minden hangot átkonvertál 24 bit/ 96kHz -es mintára.
A remek térhangzás a DTS-ES -nek a Dolby Digital EX-nek és az X-Fi CMSS-3D-nek tudható be.
Midi-hez nagyszerű soundbank fontok tölthetők az eszközre, amelyek szintén kristály tiszán szólnak.


Összességében a SB X-Fi Platinum egy remek hangkártya, mind játékosoknak, mind zenei ihletettséggel megáldott audiofil embereknek.
 

2 komment

Címkék: hardver tesztek sound hangkártya leírások blaster x fi platinum doom3

A bejegyzés trackback címe:

https://leteszteltuk.blog.hu/api/trackback/id/tr78266633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsebe gyula 2008.08.13. 23:25:06

Tisztelt Szerkesztő

Nekem pont ilyen Sound Blaster X-Fi Platinum
kártyám van. Pár napja vettem hozzá egy Creative Gigaworks THX s750-es 7.1-es hangfalrendszert. A hangkártya beállításban és a windowsban is be tudtam állítani az analóg 7.1-et a hangkártyán még név szerint is be lehet állítani a Creative 7.1 -et. Szín szerint bedugtam a 3 ból 4 be átmenő csatlakozót. De ezek után tapasztaltam , hogy a thx konzolban meg a programokban se szól minden hangfal. Nem szól a center a mély és a két középső, vagyis szól a két front jobb ball oldal valamint a két hátsó.
Nem tudom mi lehet a problema. Szeretném megkérni ha tud valami segitséget, megoldást kérem jelezzen a fenti E-MAIL címemre. Előrre is köszönöm. Tisztelettel: Zsebe Gyula

zsebe gyula 2008.08.13. 23:25:06

Tisztelt Szerkesztő

Nekem pont ilyen Sound Blaster X-Fi Platinum
kártyám van. Pár napja vettem hozzá egy Creative Gigaworks THX s750-es 7.1-es hangfalrendszert. A hangkártya beállításban és a windowsban is be tudtam állítani az analóg 7.1-et a hangkártyán még név szerint is be lehet állítani a Creative 7.1 -et. Szín szerint bedugtam a 3 ból 4 be átmenő csatlakozót. De ezek után tapasztaltam , hogy a thx konzolban meg a programokban se szól minden hangfal. Nem szól a center a mély és a két középső, vagyis szól a két front jobb ball oldal valamint a két hátsó.
Nem tudom mi lehet a problema. Szeretném megkérni ha tud valami segitséget, megoldást kérem jelezzen a fenti E-MAIL címemre. Előrre is köszönöm. Tisztelettel: Zsebe Gyula
süti beállítások módosítása